همشهری‌آنلاین: درحالی که مانوئل ژوزه از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت کرده است مدیرعامل این باشگاه تاکید می‌کند ما هم وکیل‌مان را وارد گود کردیم. این کار به ضرر ژوزه است چون احتمالا چهار سال باید برای رسیدن به پولش بدود.

فارس نوشت: با تصمیم محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مانوئل ژوزه از این تیم کنار گذاشته شد و تصمیم گرفته شده تا زمانی که تکلیف این مربی مشخص شود بر سر تمرینات حاضر نشود از همین رو مانوئل ژوزه در نامه‌ای به فیفا از پرسپولیسی‌ها شکایت کرد.

او در این نامه اعلام کرده که در ایران بلاتکلیف است و پرسپولیسی‌ها پول او را به وی پرداخت نمی‌کنند.

پرسپولیسی‌ها هم وکیل بین‌المللی خود را برای بررسی این پرونده آماده کرده‌اند تا از طریق فیفا پیگیر این موضوع باشد.

رویانیان نیز با تایید این خبر گفت: ژوزه یک شکایتی از ما به فیفا کرده تا الان این حرف را نزده بودم؛ ما هم وکیل‌مان را وارد گود کردیم. این کار به ضرر ژوزه است چون احتمالا چهار سال باید برای رسیدن به پولش بدود.

وی افزود: ما اصرار داشتیم تا با توافق همه چیز درست شود او خودش اصرار داشت ما به او مبلغی بدهیم و با وی توافق نهایی کنیم. بر سر آن مبلغ با یکدیگر نظرمان یکی نبود ایشان حتی 30 درصد به ما تخفیف داد. ما هم به او پیشنهاد دادیم که 50 درصد پولش را بگیرد که اگر موافقت کند با او فسخ می‌کنیم و رضایت وی را خواهیم گرفت.

رویانیان تأکید کرد: ایشان از ما شکایت کرده و گفته پول مرا نمی‌دهند و در ایران بلاتکلیفم، من هم از ادامه این کار هیچ ترسی ندارم و این طور نیست که بخواهد پولش را کامل بگیرد چون حداقل چهار سال طول می‌کشد من از حق پرسپولیس دفاع می‌کنم.

کد خبر 194884
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز